marți, 11 decembrie 2007

Universitatea Bucuresti - nota 2!

Am tot zis ca iau cu mine telefonul mobil al prietenului meu - ca face poze perfecte, sa va arat minunatele toalete de la Facultatea de Litere. E drept, exista faianta pe pereti si toaletele sunt functionale. Insa civilizatia e departe...

E drept ca eu ajung pe acolo in weekend, cand probabil ca nu exista program de curatenie. Totusi...wc-urile arata, de multe ori, infiorator; uneori miroase groaznic, din cauza de fete care nu trag apa. hartii si tampoane sunt de multe ori pe jos - o data nu era nici cos, asa ca era explicabil. Cred ca vina e impartita intre managementul facultatii si studente. Daca WC-urile ar fi bine intretinute, curate, cu colac, hartie igienica, sapun etc...poate ca s-ar simti si studentele si nu si-ar mai bate joc si nu ar mai scrie pe pereti si pe usa diverse tampenii.

Oricum...nota 2! Eu mai degraba as chiuli de la o ora, sa ma duc vizavi la Pizza Hut la toaleta, decat sa risc contaminarea cu ce stiu eu ce microbi (v-am spus ca nu exista sapun).

Niciun comentariu: