miercuri, 28 noiembrie 2007

Barul Home - nota 9!

Poate si pentru ca anul asta mi-am serbat ziua acolo, ii dau o nota mare barului Home (Xenopol 1, langa Gradina Icoanei). Imi place in primul rand faianta de pe pereti, e simpatica. Apoi...lucru neobisnuit pentru o toaleta de bar...are si dus! La o adica, daca bei prea mult, faci un dus rece si te trezesti. Sau, daca esti colegul meu Vali, faci oricum un dus daca esti de mai mult de o ora in bar...de control! In plus, de cate ori am fost era hartie igienica, sapun si aveau chiar si servetele de hartie. Uneori se simtea ca unele domnite nu erau prea civilizate si aruncau pe jos ce ar fi trebuit sa puna la cos. Dar, una peste alta, daca sunteti la plimbare cu catelul sau partenerul prin parcul Gradina Icoanei si va vine, va recomand Home!

2 comentarii:

Anonim spunea...

propunerea mea este sa fie intotdeauna prezentate si poze... :)

Mirela Rus spunea...

pai as pune, dar am o dilema: daca ma da vreun bar in judecata?!