1.Problema
De la inceputul verii traiesc un cosmar. E legat de WC-uri, toaleta, baie, asa ca m-am gandit ca "se potriveste" sa imi vars naduful aici. Nu mai pot cu apa mizerabila care curge la robinetul meu de acasa. Aseara am incercat ore in sir sa fac un dus si nu am reusit. In sensul ca apa a avut, oricat de mult am lasat-o sa curga, aceeasi culoare pe care o vedeti in poza (poza fiind facuta pe la 12 noaptea, cand m-am lasat pagubasa). La fel de mizerabila era si apa de la WC, si apa de la bucatarie, toata - atat calda, cat si rece. E drept ca dimineata e mai curata si ca sunt zile in care e chiar curata si seara. Dar astea sunt putine. Si eu (ca multi altii, desigur) platesc apa pe care o las sa curga in speranta ca va deveni utilizabila. O platesc ca apa potabila sau apa menajera, dar nu pot face nimic cu ea. Nici sa pun cartofi la fiert pentru piure, nici sa spal rufe, nici macar masina de spalat vase nu indraznesc sa o pun la lucru cu apa aia jegoasa. Asa ca....m-am decis sa iau atitudine. Sa fac ceva.
2. Reclamatia
Pentru inceput, am intrat pe pagina de net a Apanova cu gand sa le fac o reclamatie. Citesc insa pe site-ul lor ca pot solicita buletinul de analiza a apei, doar introducand zona in care locuiesc. Cool, imi spun, le arat eu lor! Sigur nu are cum sa iasa apa curata! Dau click pe reclama cu pricina, introduc cuminte numele, adresa de e-mail, sectorul si...surprise!!! Cand sa caut strada mea, observ ca nu am aceasta optiune. Sunt doar cismelele publice listate. Am dat click pe una la intamplare si am primit instantaneu pe mail buletinul de analiza care...ce credeti?!...imi spunea ca apa e perfect curata! o fi! dar a mea de ce nu e atunci? Iata si ce text frumos si politicos a venit o data cu buletinul de analiza:
Stimate client,
Am primit solicitarea pe care ne-ati trimis-o privind buletinul de analiza a apei si dorim sa va multumim pentru increderea pe care ne-o acordati. Vrem sa va asiguram ca apa pe care dvs si familia dvs o folositi in fiecare zi este analizata periodic de catre laboratoarele Apa Nova. Va atasam buletinul de analiza pentru zona mentionata de dvs si va stam la dispozitie cu detalii privind acesti parametri daca ne scrieti la adresa consumator@apabucur.roApelati cu incredere numarul de telefon 207 77 77, in orice situatie referitoare la apa rece si canalizarea din Bucuresti! Un operator va prelua solicitarea dvs, care va fi solutionata in cel mai scurt timp posibil!
Apa Nova Bucuresti
In fine, cu nervi cu tot caut mai departe prin site informatii despre apa. Ma mai enervez un pic citind sloganul lor("Noi nu va vindem apa, noi va oferim un serviciu!") si vad ca toata apa care intra la robinetul meu e considerata "apa potabila" si o platesc cu 1,95 RON pe mc. La apa calda platesc in plus, desigurescopar, in cele din urma, ca pentru a solicita o analiza a apei trebuie - de fapt! - sa platesc si sa ma plimb prin tot Bucurestiul:
Acum puteti sa va convingeti cu ochii dumneavoastra de calitatea apei potabile oferite de Apa Nova Bucuresti. Achitând contravaloarea analizei la casieria de la sediul nostru central, pasii de urmat sunt: - Primiti o copie dupa factura si chitanta, cu care mergeti la Laboratorul de Apa Potabila din strada Sinei 44, sector 5- Primiti recipientul necesar analizei- Se aduce proba de apa- Se emite buletinul de analiza, pe care îl ridicati de la laborator- Se efectueaza analizele fizico-chimice, bacteriologice si biologice solicitateLaboratorul are în functiune un sistem de asigurare a calitatii apei care prevede marcarea, codificarea probei si apoi analiza. Procedura aferenta vizeaza eliminarea oricaror erori.
Ca sa nu ma mai enervez degeaba, am pus mana pe telefon si am sunat la ApaNova. O doamna draguta la telefon, nu am ce-i reprosa. Mi-a inregistrat reclamatia cu nr. 0807660 si mi-a zis ca apa rece e murdara pentru ca au ei o lucrare neprevazuta in zona, care lucrare ar trebui sa se incheie azi la ora 17. Iar apa calda nu e treaba lor. Sa sun la RADET. Nu mai am energie acum. Si nici timp. Sun luni!
Ca sa nu ma mai enervez degeaba, am pus mana pe telefon si am sunat la ApaNova. O doamna draguta la telefon, nu am ce-i reprosa. Mi-a inregistrat reclamatia cu nr. 0807660 si mi-a zis ca apa rece e murdara pentru ca au ei o lucrare neprevazuta in zona, care lucrare ar trebui sa se incheie azi la ora 17. Iar apa calda nu e treaba lor. Sa sun la RADET. Nu mai am energie acum. Si nici timp. Sun luni!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu